Odpowiedzi

2010-03-10T18:24:36+01:00
Rozumiem, że chodzi ci o lektury
1. Zbyszko z Bogdańca i Jagienka (Krzyżacy)
2. Tadeusz i Zosia (Pan Tadeusz)
3. Tristan i Izolda (Dzieje Tristana i Izoldy)
4. Orfeusz i Eurydyka (Mit o Orfeuszu i Eurydyce)
5. Werter i Lotta (Cierpienia młodego Wertera)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:25:55+01:00
1)Adam i Ewa (Biblia)
2)Penelopa i Odyseusz (mit)
3)Lidia i Winicjusz (lektura)
4)Jan III Sobieski i Marysieńka (listy)
5)Tristan i Izolda (lekt)
6)Zbyszko i Danusia(Jagienka)(lektura)
7)Eros i Psyche (mitolog)