Odpowiedzi

2009-10-23T17:40:52+02:00
A) |6x+1|=4
6x+1=4
6x=3
x=1/2

6x+1=-4
6x=-5
x=-5/6


b)3-|t+1|=1
-t-1=1-3
t=-1

-t-1=-1-3
-t=-3
t=3


c)6-|x+1|=2|x+1|
6-|x+1|=2x+2
-x-1=2x+2-6
-x-2x=2-6+1
-3x=-3
x=1

-x-1=-2x-2-6
-x+2x=-2-6+1
x=-7

d)|2x-1|≤1
2x-1≤1
2x≤2
x≤1

2x-1≥-1
2x≥-1+1
2x≥0
x≥0
x∈<0,1>
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T20:25:41+02:00
A) |6x+1|=4
6x=3
x=1/2

6x+1=-4
6x=-5
x=-⅚


b)3-|t+1|=1
t=1
3-I1+1I=1
3-2=1

-t-1=-1-3
-t=-3
t=3


c)6-|x+1|=2|x+1|
6-|x+1|=2x+2
-x-1=2x+2-6
-x-2x=2-6+1
-3x=-3
x=1

-x-1=-2x-2-6
-x+2x=-2-6+1
x=-7

d)|2x-1|≤1
2x-1≤1
2x≤2
x≤1

2x-1≥-1
2x≥-1+1
2x≥0
x≥0
x∈<0,1>