Odpowiedzi

2010-03-10T18:18:05+01:00
ŻYCIE BEZ MIŁOŚCI I WIARY BYŁO BY STRASZNE, NIKT BY NAS NIE KOCHAŁ I LUBIŁ, BYLI BYŚMY TRAKTOWANI JAK ZWIERZĘTA
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:19:33+01:00
Dla mnie życie bez miłości,wiary i nadziei było by bez sensu po prostu było by niczym,życie nie miało by sensu.Gdy się kogoś kocha, kto się nie wyobraża życie bez niego. ( bez tej osoby)