Odpowiedzi

2010-03-10T18:19:51+01:00
-kara polegająca na pozbawieniu życia sprawcy przestępstwa
- ukaranie czymś ..
- kara zachowania
-kara umowna
1 5 1
2010-03-10T18:21:06+01:00
Kara to

- nielubiana czynnośc robiona po to aby zrozumiec zły czyn

- pouczenie

- nagana

4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:23:49+01:00
Pozbawienie wolności
zabronienie czegos
srodek represyjny lub wychowawczy
negatywna sytuacja,której organizm unika, ponieważ towarzyszą jej negatywne emocje

1 5 1