Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:25:25+01:00
Zanieczyszczenie wód podziemnych jest bardzo niebezpieczne poniewaz wody podziemne są w każdym domu i takie zanieczyszczenie mogło by zabić wiele osób.
3 4 3
2010-03-10T18:28:23+01:00
Bo ludzie którzy korzystają z wód podziemnych(np na Saharze lub innych pustyniach na których znajdują się wody pitne pod ziemią) nie będą miały z czego pobierać wodę i w tedy wszystkie formy życia blisko oaz zgina
1 5 1