A)
4-11=???
-5-12=???
1000-9000=???

B)
9-10,5=???
-9,9-1,1=???
-0,25-1,75=???

c)
2 1/3(dwa i jedna trzecia) - 8 1/3(osiem i jedna trzecia) =???
5 1/4(pięć i jedna czwarta) - 6=???
-3 1/2(minus trzy i jedna druga) - 600=???

PLIS POMÓŻCIE MI

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:23:40+01:00
A)
4-11= -7
-5-12= -17
1000-9000= - 8000

B)
9-10,5= -1,5
-9,9-1,1= -11
-0,25-1,75=-2

c)
2 1/3(dwa i jedna trzecia) - 8 1/3(osiem i jedna trzecia) =-6 1/3
5 1/4(pięć i jedna czwarta) - 6= - 3/4 chyba
-3 1/2(minus trzy i jedna druga) - 600=
2010-03-10T18:24:09+01:00
A)4-11=-7
-5-12=17
1000-9000=-8000
b)9-10,5=1,5
-9,9-1,1=11
-0,25-1,75=2
c)2 1/3-8 1/3=-6 1/3
5 1/4-6=3/4
-3 1/2-600=603 1/2
2010-03-10T18:24:34+01:00
A)
4-11= -7
-5-12= -17
1000-9000= -8000
b)
9-10,5= -1,5
-9,9-1,1= -11
-0,25-1,75= -2
c)
2 i 1/3-8 i1/3= -6
5 i 1/4-6= -3/4
-3 i 1/2-600= -603 i 1/2

;))
Wszyscy w przykładzie c w pierwszym macie źle.