Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:25:19+01:00
Moja biblioteka powinna byc wszechstornna. Półki byłyby czyste i wypełnione ksiązkami. Najlepiej żeby było dużo ksiązek przygodowych. Równiez w bibliotece chciałabym znaleźć ksiązki dla nastolatek a także czasopisma z poradami domowymi. Chciałabym aby pod oknem był stolik gdzie mozna byłoby usiąść i np. poczytać. Biblioteka musi być bardzo duża. Zawsze musi byc porządek. Powinny być równiez ksiązki z ciekawostkami. Wszystko musi być posegregowane. Podłoga ma być drewniana a na niej czerwony dywan. Lektury i ksiązki nieobowiązkowe powinny być oddzielone. Powinien być kącik dla dzieci i dorosłych. Mogłobyć takze duzo kwiatów.
2010-03-10T18:26:00+01:00
W mojej wymarzonej bibliotece na każdej półce stałyby piękne , nowe książki. Mogłabym znaleść tam moje ulubione dzieła. Najbardziej chciałabym znaleść tam książki o obozach koncentracyjnych. W mojej bibliotece nie mogę liczyć na więcej niż 4 książki na ten temat. Koło półek z książkami stałyby stoliki , a koło nich stostu różnych gazet dla każdego. Jedne dla uczniów. Inne dla dzieci . Kolejne dla Dorosłych. Tak właśnie wyglądałaby moja wymarzona biblioteka.



pozdrawiam :P ( licze na naj he he :))