Odpowiedzi

2010-03-10T18:24:40+01:00
Mając taki skarb jak miał Adaś połowę oddałabym na dom dziecka,drugie pół dla potrzebujących a za resztę kupiłabym sobie cos dla siebie:0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:27:02+01:00
Gdybym znalazła skarb na pewno czesc z niego oddała bym na szpitale dla dzieci i schroniska dla zwierząt. Mogła bym tez kupić sobie coś ładnego.Na 100 % kupiła bym prezenty dla mojej całej rodziny i dla mojej przyjaciółki.Gdyby mi coś zostało z tego skarby zaoszczędziła bym go na póżniej.


Mam nadzieję, że pomogłam :D !!!