Odpowiedzi

2010-03-10T18:24:02+01:00
Moim zdaniem Jacek Soplica zasłużył na drugą szansę ponieważ mimo tego co zrobił, postanowił zmienić swoje życie i odpokutować swoje winy.



Ps:Jeśli mało napisz :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:27:45+01:00
Według mnie Jacek Soplica zasłużył na drugą szansę, ponieważ zmienił się. Wszyscy popełniamy błędy, on był zrozpaczony. Żałował tego co zrobił. Wstąpił do Legionów Polskich później do zakonu bernardynów i został tajnym emisariuszem Napoleona. Stał się dobrym człowiekiem. Uczymy się na błędach.
2 5 2