Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:29:29+01:00
1. Skazał Jezusa na śmeirc: Piłat
2. nabożeństwa podczas adwentu: roRaty
3. Jeden z sakramentów: bierZmowanie
4. analiza meki Pana Jezusa w okresie Wielkiego Postu to droga...: krzYżowa
5. "Zdrowaś MAryyjo, łaski ...": Pełna
6. Razem z Józefem włożył ciało Jezusa do grobu : nikOdem
7. Jedna z cnót Boskich : Wiara
8. Zawód Józefa : cIesla
9. Spisali nauczanie Pana Jezusa: ewangEliści
10. poprzedza wielki czwartek ; Środa
11. ... przyjaźni : niĆ
2 5 2
2010-03-10T18:37:34+01:00
Pytania:
1.Pierwszy kwiatek na wiosnę (przebiśnieg)
2.Rano może pojawi się na trawie(rosa)
3.Mieszka w nim królowa(zamek)
4.Drugi miesiąc w kalendarzu (luty)
5.Robią siec z pajęczyny(pająki)
6.W dzień świeci na niebie(słońce)
7.Koniec roku szkolnego to początek.....(wakacji)
8.Tańcowała igła z .......(nitką)
9.Sławny malarz Jan......(Matejko)
10.W zimie zamiast trawy leży.....(śnieg)
11.Nocny owad(ćma)