Odpowiedzi

2010-03-10T18:34:02+01:00
Niebo przypominało czarnolesie. Bóg był bardzo mily, i spędzał moje zachcianki.Niestety nie mógl sprowadzić mi rodziców . Bylo tam bardzo milo lecz smutne. Chciałabym być na ziemi.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:35:10+01:00
Gdy przybyłam do nieba byłam bardzo zdziwiona putką którą tamzastałam. Pan Bóg spełniał wszystkie moje życzenia. Ale ja poprosiłam tylko o jedno: aby stworzył dla mnie w niebie dom w którym mieszkałam gdy żyłam. Mimo iż Pan spełnił moje życzenie nie czułam się tam szczęśliwa, bardzo tęskmiłam za rodzicami i czułam się samotna. Czekałam na moją rodzinę, posprzątałam dom, ubrałam się w najlepszą suknię.Gdy Pan przyszedł do mnie w odwiedziny byłam pełna nadzieji, Iż to moi rodzice przybyli do mnie. Niestety to był tylko Pan Bóg.
Po lekturze tego wiersza pojawia się refleksja , że prawdziwym szczęściem człowieka jest jego ziemskie życie i nic nie może powetować tej straty. Człowiek czuje się szczęśliwy wtedy gdy otaczają go kochający go ludzie.

Mam nadzieję że Ci pomogłam:)
4 4 4