Skoncentruj uwagę na dwóch najważniejszych w wierszu "Życie to nie teatr" słowach: życie i teatr.
Powiąż z nimi odnoszące się do nich fragmenty wiersza: pojęcia, sformułowania, wypowiedzenia. Do pojęć "życie" i "teatr" dołącz wyrazy bliskoznaczne lub te, które się z tymi pojęciami kojarzą, oddają ich istotę.

3

Odpowiedzi

2010-03-10T18:27:11+01:00
Życie jest jak teatr

miałam to samo i tak napisałam
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:28:07+01:00
Życie to nie teatr słowa te są powiązane ponieważ w teatrze gra się życie ( to co się kocha) życie to nie teatr w teatrze wszystko układa się nam znakomicie tak jakbyśmy chcieli a w teatrze niestety nie.
1 5 1
2010-03-10T18:28:15+01:00
Osoba mowiaca wierszu ma na mysli ze trzeba wziasc uwage ze tzreba myslec na tym co sie robi i z przemysleniem .