Odpowiedzi

2009-10-23T17:38:03+02:00
W j.niemieckim
-Griechenland
-Antike
-Music
-Chor
-Band
-Instrument
w j.angielskim
-Greece
-Antiquity
-Music
-choir
-band
-instrument
no i w dobrze znanym mi j.norweskim
-Hellas
-Antikken
-Musikk
-koret
-band
-instrument
4 5 4
2009-10-23T17:40:16+02:00
Grecja - Greece
starożytność - antiquity
muzyka - music
chór - chorus
orkiestra - orchestra
instrument - instrument

Po angielsku. :)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T17:42:09+02:00
Angielski:
Grecja- Greece
starożytność- antiquity
muzyka- music
chór- chorus, choir
orkiestra- orchestra, band
instrument- instrument
3 2 3