Odpowiedzi

2010-03-10T18:32:17+01:00
Droga Asiu!
Na początku mojego listu chciałabym Cie serdecznie pozdrowić ale i takze zapytać co tam u Ciebie?U mnie wszystko wporządku ale chciałabym napisać Ci o swoich najskrytszych marzeniach.Szkoda,że nie mieszkasz blisko mnie:(
Ale co do moich marzeń to chcialabym Cie powiedzieć o pewnym marzeniu,które nie daje mi spokoju.
Pewnego dnia idąc korytarzem w szkole zobaczyłam pieknego chłopaka,jak ze snów!Myśle,że i Tobie by sie spodobał.Od tej pory stał sie on moich najskrytszym marzeniem.

Całuje Ania
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:33:10+01:00
Chyba chodzilo o zdradzę ci moje marzenia !? ; )

Więc

Hej !

Dzięki za list. Jak tam u ciebie ? U mnie wszytko dobrze, po staremu. Ostatnio myślałam o moich skrytych marzeniach... i sądzę że mogę ci je zdradzic ; ) tylko się nie śmiej ! ale bym chciała mieszkac w Los Angeles to by było piękne tam jest zawsze słońce a wiesz że ja nienawidzę gdy pada deszcz albo jest zimno. To miejsce by było dla mnie najwspanialsze na świecie i miec tam dom, albo w Australii tam tyle jest zwierząt a ja kocham zwierzęta są takie slodkie i niewinne. A jakie sa twoje marzenia ? napisz mi o nich Czekam z niecierpliwością na twoja odpwiedz

Pozdrawiam
6 3 6