Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:33:14+01:00


Po niemiecku:
- Good Morning
- Good Morning, was hilft?
- Ich würde gerne kg und ein halbes Kilo Äpfel, Pfirsiche!
- Ist das alles?
- Ja
- All das kostet 4 Euro
- Bitte!
- Siehe, deine Ruhe! Vielen Dank für Einkaufs-und laden Sie es erneut.

Tłumacząc na Polski:
- Dzień Dobry
- Dzień Dobry, w czym pomóc?
- Poproszę kilogram jabłek oraz pół kilograma brzoskwiń!
- To wszystko?
- Tak
- Razem to kosztuje 4 Euro
- Proszę!
- Oto twoja reszta! Dziękuje za zakupy i zapraszam ponownie.

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
2 3 2
2010-03-10T18:33:46+01:00
Sprzedawca: Guten Tag!
Klient: Guten Tag!
S: Wie Bitte?
K: Ich brauche Kaffee, 6 Apfel und 3 Kase (przez a umlaut)
S.Sonst noch etwas?
K: Nein.
S: 5.30 Euro Bitte
K: Danke Schon
S: Bitte Schon
K: Auf Wiedersehen
S:Auf Wiedersehen

S.Dzień dobry
K.Dzień dobry
S. Co podać?
K. Potrzebuję kawę, 6 jabłek i 3 sery.
S. Coś jeszcze?
K. Nie.
S.5.30 Euro proszę
K. Dziękuję bardzo
S. Dziękuję bardzo (również)
K. Do widzenia
S. Do widzenia

Proszę o najlepszą. Ostatnio to samo miałam i dobrze wiem co robię ;]
2 5 2