Muszę narysować na technikę:
- radio z lat 70
- telewizor z lat 70
- telewizor LCD
- telewizor plazmowy
- telefon stacjonarny z lat 70
- telefon stacjonarny obecnie
- telefon komórkowy z lat 70
- telefon komórkowy obecnie

Proszę o podanie mi linków, z których mogę przerysować i zobaczyć jak wyglądają te rzeczy. Za najlepszą odpowiedź nagrodzę naj.
A jeżeli chodzi o przedmiot to nie ma techniki - więc wybrałam fizykę.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:37:08+01:00
Http://infogsm.pl/images/artykuly/Retro-radio-Magno_4568_1.jpg

http://multi-blog.pl/files/2009/03/old-tv.jpg

http://www.smartbay.pl/images/products/13,11845,345656.jpg

http://pcarena.pl/uploads/esport/planet_routery/99a5-PlazmaTV.jpg

http://www.mobile-internet.pl/g/1264520167_telefon.jpg

http://www.gadatka.com/articles/Telefon-Internet/Tani-Telefon-Stacjonarny/tanie-polaczenia.jpg

http://www.juszczak-hurt.com.pl/images/tel.jpg

http://www.galeria-laptopow.pl/images/produkty/telefony.jpg



Proszę ;-)
1 1 1
2010-03-10T18:37:08+01:00
- http://infogsm.pl/images/artykuly/Retro-radio-Magno_4568_1.jpg
- http://multi-blog.pl/files/2009/03/old-tv.jpg
- http://multi-blog.pl/files/2009/03/old-tv.jpg
- http://bi.gazeta.pl/im/7/6142/z6142597X.jpg
- http://www.mobile-internet.pl/g/1264520167_telefon.jpg
- http://www.tomshardware.pl/technews/images/20051028-IMG12117_2_white.jpg
-
1 1 1