Odpowiedzi

2009-10-23T17:46:17+02:00
1) Miec swoj cel
2) spakowac potrzebne rzeczy
oczywiscie zabrac ze soba aparat
3) oszacowac koszty
4) zoorganizowac dojazd
5) zwiedxzac ile sie da
6)wszytsko fotografowac
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:09:46+02:00
Przepis?

czubata łyżka przygody
szczypta odwagi
łyżeczka przyjaźni
szklanka tajemnic
10 dag inteligencji i rozumu
pół łyżki pogody
szklanka świata

Sposób:
Wszystko razem wymieszać, a następnie ucierać. Odstawić w ciepłe miejsce na pół godziny.

O to Ci chodziło?
2 5 2