Przetłumaczyć proszę ;)

Jch glaube , dass das totaler Quatsch ist !
Mädchen wie Jungen können alle Sportarten treiben .
Die Vorurteile , Mädchen sind musikalischer ,schwacllell , klemer , sind aus dem 17 . Jahrhundert! Viele Jungs tanzen lieber und besser als Mädchen . Und auch Mädchen spiele Fußball : Oft rennen sie schneller und spielen fantasievoller als viele Jungen !

2

Odpowiedzi

2010-03-10T18:36:58+01:00
Myślę, że to całkowita bzdura!
Dziewczęta i chłopcy mogą uprawiać wszystkie dyscypliny sportu.
Uprzedzam, że dziewczęta są bardziej muzyczne, faceci są muzyczni, od 17 Wieku! Wielu facetów raczej tańczy lepiej niż dziewczęta. A dziewczyny grają w piłkę nożną: Często pracują szybciej i używają wyobraźni lepiej niż wielu chłopców!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:39:21+01:00
Uwazam, ze to jest totalna bzdura.
Zarowno dziewczeta jak i chlopcy moga uprawiac wszystkie dziedziny sportu. Przesady: dziewczeta sa bardziej muzykalne, slabsze (klemer), tkwia w 17 wieku. Wielu chlopcow tanczy chetniej i lepiej niz dziewczeta. A dziewczeta rowniez graja w pilke nozna: bardzo czesto biegaja szybciej i graja z wieksza fantazja od wielu chlopcow.