Prosze o przetłumaczenie tych pytań na j.angilelski:

1.czy słyszeli państwo jakieś polskie piosenki?
2.ile klas jest w waszej szkole?
3.czy są tam jacyś ładni chłopcy?
4.czy podoba wam sie nasza szkoła?

prosze o pomoc. to jest bardzo ważne;***

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:35:59+01:00
1. Did you hear any of polish songs?
2. How many classes are in your school.
3. Are there any nice boys?
4. Do you like our school?

sama pisałam nie z translatora , proszę o naj :)
2010-03-10T18:38:52+01:00
Have you ever hear any of polish songs?
How many class rooms are in your school?
Are they any nice boys?
Do you like our school?
2010-03-10T18:51:13+01:00
Hm... dokładnie nie wiem ale to powinno być tak mam z Angielskiego 5 więc wiem co nie co ;pp

1. State whether they heard any Polish songs?
2. If class is in your school?
3. Whether there are there any pretty boys?
4. If ye like our school?

Nie wiem dokładnie ale tak to < chyba > powinno być obecnie szlifuje bardziej Angelski ale na moje oko to jest Dobrze .
Napewno jak skorzystasz z tej mojej odpowiedzi to Będzie bardzo dobrze :) Zrobione .