Odpowiedzi

2009-10-23T17:48:15+02:00
Http://pl.wikipedia.org/wiki/Uniwersa%C5%82_po%C5%82aniecki
Tutaj masz wszystko. xD
2009-10-23T17:50:06+02:00
Uniwersał połaniecki – akt prawny który wydał Tadeusz Kościuszko 7 maja 1794 r. gdzieś w okolicach miasta Połaniec. Formalnie był on wydany w imieniu rządu krajowego Rzeczypospolitej Obojga Narodów w oparciu o art. IV Konstytucji Trzeciego Maja.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:02:32+02:00
Uniwersał połaniecki (właściwie Uniwersał urządzający powinności gruntowe włościan i zapewniający dla nich skuteczną opiekę rządową, bezpieczeństwo własności i sprawiedliwość w komisjach porządkowych) – akt prawny wydany przez Tadeusza Kościuszkę 7 maja 1794 r. w okolicach miasta Połaniec. Formalnie był on wydany w imieniu rządu krajowego Rzeczypospolitej Obojga Narodów w oparciu o art. IV Konstytucji Trzeciego Maja.

Bardzo Prosze:D