Odpowiedzi

2010-03-10T18:38:46+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:41:00+01:00
1 zasłona. 3*2=6
4 zasłony 3*2+3*2+3*2+3*2=24 lub 6*4=24
odp. mama złużyła 24 metry kwadratowe materiału
2010-03-10T18:44:05+01:00
Wzór na pole prostokąta Pole prostokąta P=a x b
P=3m x 2m
P=6m2

4 zasłony = 6m2 x 4= 24m2
WYNIK=24M2
Odp Zużyła 24 m2 na wszystkie zasłony.

Najpierw obliczasz pole prostokąta czyli a razy b
u ciebie to 3 razy 2 wychodzi zatem, ze pole jednej zasłony jest równe 6m2
Zatem należy pomnożyć wynik przez cztery gdyż tyle potrzebujemy zasłonek i wychodzi nam nic innego niż wynik końcowy 24.
Myślę że pomogłam!
Liczę na maxaa!

LEGENDA- x-razy
a-długość
b-szerokośc
wzor a x b to długość razy szerokość prostokąta