Odpowiedzi

2010-03-10T18:40:14+01:00
Uwielbiam ta gazete.Jest tam duzo fajnych historyjek.Są fajne dodatki.Mozna sciagnac wiele fajowych dzwonkow.Da sie wygrac.Fajne rzeczy.Morzna sie wiele nauczyc.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:42:59+01:00
Uważam,że dwutygodnik ''Bravo''to ciekawa gazeta.Można dowiedzieć się z niej wielu ciekawostek o gwiazdach.Zawiera ona też porady dotyczące mody,urody.Wiele nastolatek z nich korzysta.W gazecie tej drukowane są bardzo ciekawe reportaże.Przybliżają nam z jakimi problemami borykają się młode osoby i nie tylko.
1 5 1