Odpowiedzi

2010-03-10T18:42:21+01:00
Moim zdaniem gazeta brawo jest ciekawym czasopismem dla młodych ludzi. Dzięki gazecie wiele młodzieży może znaleźć odpowiedzi na krępujące pytania. Jest wiele interesujących historii dzięki którym można ciekawie spędzić czas.
1 3 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:45:40+01:00
gazeta brovo to moim zdaniem fajna gazeta dla nastolatek. Ponieważ ma jest tam dużo fajnych gadżetów kolczyki skarpety itp. Rozwiązują niektóre problemy nastolatek . Ja tej gazety to osobiście nie kupuje jak raz kubiłam to dla notesu. Piszą na jaki film warto pójść do kina. Zawody miłosne gwiazd. Modne ciuszki, itp
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:48:33+01:00
Moim zdaniem, gazeta BRAVO jest przykładem płytkiej prasy. Zawarte w niej informacje nic nie wnoszą do życia. Listy, które przysyła zdesperowana młodzież, są pozbawione sensu. Redakcja odpowiadająca na nie, powinna polecić wizytę u specjalisty. Przecież na różne krępujące pytania najlepszej odpowiedzi udzielą lekarze, a nie redaktorzy. Gazeta często wyolbrzymia problemy młodych ludzi, przedstawiając ich jako osoby nierozsądne, którym w głowach jest tylko seks i miłosne podboje, zupełnie lekceważąc naukę, która jest źródłem przyszłości.
2 5 2