Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:45:29+01:00
23% wynosi 4,6
23%-4,6
100%-x
x=100*4,6/23=20

250% wynosi 12
250%-12
100%-x
x=12*100/250=4,8

105 % wynosi 21
105%-21
100%-x
x=21*100/105=200

20 % wynosi 400
20%-400
100%-x
x=400*100/20=2000

35 % wynosi 70
35%-70
100%-x
x=70*100/35=200

13 % wynosi 52
13%-52
100%-x
x=52*100/13=400

220 % wynosi 44
220%-44
100%-x
x=100*44/220=20

71 % wynosi 7,1
71%-7,1
100%-x
x=7,1*100/71=10
1 5 1
2010-03-10T18:46:04+01:00
23% wynosi 4,6
23% - 4,6
100% - x
x= (100*4,6)/23=20

250% wynosi 12
250% - 12
100% - x
x = (100*12)/250=4,8

105 % wynosi 21
105% - 21
100% - x
x= (100*21)/105=20

20 % wynosi 400
20% - 400
100% - x
x=(100*400)/20=2000

35 % wynosi 70
35% - 70
100% - x
x=(100*70)/35=200

13 % wynosi 52
13% - 52
100% - x
x=(100*52)/13=400

220 % wynosi 44
220% - 44
100% - x
x=(100*44)/220=20

71 % wynosi 7,1
71% - 7,1
100% - x
x=(100*7,1)/71=10

proszę o naj ! ;))