Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:44:02+01:00
Po pierwsze nie ma typu oceanicznego, tylko jest morki. (ale to na marginesie) ;P
No więc morski: chłodne, deszczowe, brzydkie lata. Zimy takie nijakie, tzn. raz deszcz raz śnieg. Kraje: Wielka Brytania, Irlandia, Szkocja.
Kontynentalny:lata upalne, suche. Zimy mroźne, siarczyste. Kraje skandynawskie i Rosja.
8 3 8
2010-03-10T18:44:09+01:00
Kontynentalny zróżnicowany, umiarkowany znajdują się wewnątrz kontynentu
oceaniczny wilgotny wietrzny np. basen morza śródziemnego
2 1 2
2010-03-10T18:51:20+01:00
Kontynentalny zróżnicowany, umiarkowany znajdują się wewnątrz kontynentu
oceaniczny wilgotny wietrzny
2 1 2