Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:48:35+01:00
Zad 1
komórka to najmniejsza jednostka budulcowa organizmu;
tkanka to grupa komórek o podobnej budowie i tych samych funkcjach;

Zad 2
woda+dwutlenek węgla-->skrobia+tlen (reakcja fotosyntezy).

tlen+glukoza-->dwutlenek węgla+woda+energia (reakcja oddychania komórkowego).

Fermentacji mleka nie pamiętam dokładnie, a nie chcę wprowadzać w błąd.
2010-03-10T18:50:38+01:00
1.komórka- to najmniejsza podstawowa jednostka budulcowa i funkcjonalna każdego żywego organizmu.Spełnia podstawowe funkcje życiowe: wzrastanie poruszanie odżywianie wydalanie
tkanka- zespół komórek o podobnej budowie wyspcjalizowanych komórek, dopełnianie określonych funkcji w organiźmie
2. równanie reakcji fotosyntezy:
6CO2+6H2O--en.świetlna,chlorofil-->C6H12O6+6O2
reakcja oddychania:
C6H12O6+6O2--->6CO2+6H2O+E

Ale fermentacji mleka nie pamiętam