Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:45:03+01:00
Powieżchnia całkowita = 10cm^2*2=20cm^2

p=f/s f=60kg * 10m/s=600N

p=600N/20cm^2= 30N/cm^2
2010-03-10T18:56:22+01:00
Dane:
F- siła nacisku = 60 kg =6000 N
S-powierzchnia=10 cm <kwadratowych> = 0,0001m<kwadratowych>
Szukane:
P=ciśnienie=?
Rozwiązanie:
P=F/S
P=6000N/0,0001 m <kwadrat.>
P=60000000 N/m<kwadrat.> =60 MPa
Pewna nie jestem ale jak pomogłam to fajnie.