Odpowiedzi

2009-10-23T18:04:19+02:00
O - owoce
l - g = 22 gr
g + 22 = l
l + bś = 1zł 90gr
2009-10-23T18:05:12+02:00
L+Bś = (L+O)+(G+Bś)-(G+O)
L+Bś = 2,67 zł + 1,68 zł - 2,45 zł = 4,35 zł - 2,45 zł = 1,90 zł
Najlepsza Odpowiedź!
  • awin
  • Rozwiązujący
2009-10-23T18:41:01+02:00
2, 67 + 1, 68=4,35 - wszystko razem
4, 35 - 2, 45=1,90zł-Lody z bitą śmietaną
Odp. Lody z bitą śmietaną kosztują 1, 90 zł


Miałam takie samo zadanie na matmie xD