Odpowiedzi

2010-03-10T18:45:34+01:00
-Szczupak
-Płoć
-Okoń
-Lin
-Leszcz
-Ukleja
-Karaś
-Jesiotr
-Sum
-Amur
38 3 38
2010-03-10T18:45:43+01:00
Słodkie:- sum - lin - sieja - szczupak - karp - płoć - strzelba przekopowa - pstrąg tęczowy
słone:dorsz ,rekin ,sola ,flądra ,wieloryb ,płaszczka, śledź ,halibut ,tuńczyk ,delfin,
36 4 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:48:54+01:00
Ryby slodkowodne
płotka, węgorz, karaś, okon, sandacz, szczupak,oklejka, mietus,lin,sum
slonowodne;
śledz, szprot, dorsz, topyga,płaszcza, flądra, tuńczyk


Myśle że pomogłam ;)
38 4 38
Tylko ze nieco za duzo bo w wiekszosci niewiadomo jqkie to ryby ;)