Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:45:43+01:00
- odparowanie wody
- ochłodzenie roztworu (zmniejszasz temperaturę = zmniejszasz ilość możliwej rozpuszczonej substancji).
- dodanie substancji, którą rozpuszczasz.

pozdrawiam,
licze na najlepszą odpowiedź
2010-03-10T18:49:09+01:00
1. Dodawanie substancji rozpuszczanej do roztworu
2. Odparowanie (powolne) rozpuszczalnika
3. Obniżanie temperatury aż do momentu pojawienia się kryształów (osadu) substancji.
2010-03-10T18:50:00+01:00
1.Odparowanie rozpuszczalnika.
2. Zwiększenie ilości substancji rozpuszczonej.
3. Zmniejszenie temp. roztworu.