Odpowiedzi

2010-03-10T18:55:48+01:00
Lewa strona=10 drzew
prawa strona=10 drzew
1,5h/2=0,75h
1 człowiek sadzi 0,75h
0,75*3=2,25h=3 robotników
180/0,75=wyjdzie ci ilość robotników sadzących drzewa

aha. nie wiem czy to rozwiązanie jest dobre
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:00:28+01:00
3h = 2 x 1.5h - 2 : 2 = 1
Drzewa te przez 3h sadził by 1 robotnik.

trzej robotnicy -
3h : 3 = 1h - Trzej robotnicy sadziliby te drzewa przez 1h.