Odpowiedzi

2010-03-10T18:46:57+01:00
Oda częściowo pochłania energię cieplną i częściowo ją odbija. piasek pochłania energię cieplną
33 2 33
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T18:47:00+01:00
Ponieważ pisek lepiej przyjmuje cieple i gorzej je oddaje niz woda
78 1 78
2010-03-10T18:47:46+01:00
Woda ma większe ciepło właściwe niż piasek, dlatego jej przyrost temperatury jest mniejszy niż piasku. Dodatkowa woda częściowo pochłania energię cieplną i częściowo ją odbija. piasek pochłania energię cieplną

LICZĘ NA NAJLEPSZY ^|^
97 4 97