Odpowiedzi

2010-03-10T18:52:51+01:00
Szklanka+spodek = 2,20 zł
szklanka y=x+2
spodek=x

y=x+2
x+x+2=2,2

2x=2,2-2
2x=0,2
x=0,1 zł
y=x+2=0,1+2=2,1 zł

szklanka+spodek = 2,20 zł
szklanka y=x+2=2,1 zł
spodek=x=0,1 zł

Spr.
x+y= 0,1+2,1=2,2 zł
Odp.
Szklanka kosztowała 2,1 zł, a spodek 0,1 zł.
pozdrawiam:)
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:53:58+01:00
X - cena spodka
y- cena szklanki
x+y =2,20
y= x +2

x+x+2= 2,2
y = x+2
2x= 0,20 / 2
x= 0,1
2,2 - 0,1= 2,1

Szklanka kosztuje 2,1 zł a spodek 0,1 zł.
10 4 10
2010-03-10T18:56:24+01:00
X to jest szklanka --> x=y+2 x=0,1+2 x=2,1 zł
y to spodek --> 0,1 zł

szklanka jest o dwa zł droższa od spodka wiec x= y+2

x+y=2,20
y+2+y=2,20
2y=2,20-2
2y=0,20 / : 2
y=0,1

odp. szklanka kosztuje 2,10 zl a spodek kosztuje 0,1
1 1 1