Odpowiedzi

2010-03-10T18:52:21+01:00
C- chłopcy
d - dziewczyny
c + d = 930
d = 0,86c

c + 0,86c = 930
d = 0,86c

1,86c = 930
d = 0,86c

c = 930 : 1,86 = 500
d = 0,86 * 500 = 430
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:22:30+01:00
930-liczba wszystkich uczniow
x-liczba chlopcow
86%x-liczba dziewczat
x+0,86x=930
100x+86x=93000
186x=93000
x=500
spr.500
930-500=430
Odp:W tej szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek.