Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:54:48+01:00
D - dobra odp
z - zła odp

{d*1000+z*(-2000)=3000
{d+z=60

{d*1000+(60-d)*(-2000)=3000
{z=60-d

{1000d-120000+2000d=3000 //1000
{z=60-d

{d-120+2d=3 => 3d=123 => d=41
{z=60-d => z=60-41=19
2010-03-10T19:57:19+01:00
X-dobre odpowiedzi
y-złe odpowiedzi
x+y=60
x=60-y

1000x-2000y=3000
1000*(60-y)-2000y=3000
60 000-1000y-2000y=3000
-3000y=3000-60 000
-3000y=-57 000/:(-3000)
y=19-złe odpowiedzi

x=60-19
x=41-dobre odpowiedzi

spr.
1000x-2000y=3000
1000*41-2000*19=3000
41 000-38 000=3000
3000=3000
L=P
odp.pan Węgrowski odpowiedział dobrze na 41 pytań,a źle na 19 pytań