Zapisz
a) w metrach
1dm , 1cm , 1mm , 23cm 7mm , 2m 5dm , 1km 2m 30cm
b) w kilometrach
1m , 1dm , 1cm , 500m , 67m3dm 8cm
c) w centymetrach
12m , 7m 93cm , 8dm 2cm , 2km 2m
d) w kilogramach
1g , 55dag , 7dag

Jak cos to chodzi o ulamki dziesietne , daje Naj - !
Plisss , pomocy , to na jutro !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:28:49+01:00
1m=10dm
1km=1000m
1m=100cm
1kg=1000g
1kg=100dag
1dag=10g


a) m
1dm - 0,1m
1cm - 0,01m
1mm - 0,001m
23cm - 0,23m
7mm - 0,007m
2m 5dm - 2,5 m
1km 2m 30cm - 1002,3m

b) km
1m - 0,001km
1dm - 0,0001km
1cm - 0,00001km
500m - 0,5 km
67m 3dm 8cm - 0,06738km

c) cm
12m - 1200cm
7m 93cm - 793cm
8dm 2cm - 82cm
2km 2m - 200200cm

d) kg
1g - 0,001kg
55dag - 0,55kg
7dag - 0,07kg
2010-03-10T19:39:19+01:00
A)1dm=0,1; 1cm=0,01; 1mm=0,001; 23cm 7mm=0,237; 2m 5dm=2,5; 1km 2m 30cm=1 002,3
b)1m=0,001; 1dm=0,0001; 1cm=-----; 500m=0,5;
67m3dm8cm=0,06738
c)12m=1200; 7m 93cm=793; 8dm 2cm=82; 2km 2m=200 200
d)1g=0,001; tych 2 ostatnich nie wiem