Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:57:17+01:00
Zad.5/30
x-wiek Kasi
3x-wiek Eli
8+x-wiek Joli

3x=x

3x+x
4x//:4
x=4

kasia ma 4 lata

zad.7/31
x
5x
x+16
5x-16

x+16=5x-16

x-5x+-16-16
14x+-32//:-4
x=8

8
40
24=24

razem 48 klocków

zad.8/31
x
5,7x
4,2x

5,7=4,2+x

5,7-4,2=2x
1,5=2x//:2
x=o,75

4,95
4,95
4,95=4,95

0,75l wody
1 5 1
2010-03-10T19:05:34+01:00
5)
3x=x
3x+x
4x/:4
x=4
4 lata
7)
x
5x
x+16
5x-16
x+16=5x-16
x-5x+-16-16
14x+-32/:-4
x=8
40
24=24
8)
x
5.7x
5.7-4.2=2x
1.5=2x/:2
x=0.75
4,95=4,95
0,75l
1 5 1