Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:02:30+01:00
Zorganizuję akcję pomocy schroniskom dla zwierząt.
W tym celu zrobię plakat z ogłoszeniem i powieszę go w szkole.
Umieszczę w nim datę zbiórki, godzinę oraz zostawię miejsce na wpisy chętnych, by pojechać wraz ze mną do schroniska. Poproszę nauczycielkę by nam toważyszyła.
Zbiorę karmę dla zwierząt, oraz inne przybory, typu miski, koce itp.
Pod koniec dnia zbiórki pojadę do schroniska, by podarować datki.
2010-03-10T19:22:24+01:00
W celu pomocy innym mozna zorganizowac zbiórke pieniędzy,zabawek, artykółów szkolnych lub odzieży dla ubogich dzieci. Mozna rowniez zorganizowac wigilie dla bezdomnych.