Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:54:31+01:00
Czasami trzeba pójść na kompromis.
Dzisiaj w szkole była straszna kompromitacja.
Moja koleżanka jest z adopcji.
Dzisiaj w telewizji jest adaptacja mojej ulubionej książki.
W radiu była relacja z przedstawienia.
Dzisiaj dowiedziałam się co to jest reakcja.
Moje ciasto jest apetyczne.
Mój kolega jest apatyczny.
Na Hawajach była eksplozja wulkanu.
W muzeum była ekspozycja poświęcona II wojnie światowej.
Patrzę obiektywnie na świat.
Mój kolega ma subiektywne poglądy.
________________
Mam nadzieję, że pomogłam :))
2 5 2
2010-03-10T18:54:37+01:00
1. Musimy wreszcie dojść do kompromisu .
2. Przestańmy lepiej , tylko się kompromitujemy .
3. najlepszym rozwiązanie będzie adopcja .
4. Nasza relacja ostatnio nie jest najlepsza .
5. Wiedziałam ,że twoja reakcja będzie tak wyglądała .
6. Ależ ty jesteś apetyczny .
7. dlaczego ty jesteś taki ,apatyczny ?
8. a teraz nastąpi ekspozycja .
9. Dlaczego ty zawsze musisz być taki obiektywny ?
10 . Czasem to dobrze , że jesteś taki subiektywny .
3 2 3
2010-03-10T18:59:51+01:00
Poszliśmy na kompromis, ja wezmę zielone, a on niebieskie.

To była kompromitacja, jak mogłam zapomnieć tekstu?

Zaadoptowałam zwierzaka ze schroniska.

Musisz zaadaptować się do nowego środowiska.

Nasze relacje nie są zbyt dobre.
Dzisiaj o 20 w telewizji nadadzą relację z meczu z Hiszpanią.

Ta reakcja chemiczna nie jest zbyt skomplikowana.

To ciastko wygląda apetycznie, chętnie je zjem.

Jesteś taki apatyczny, przecież to straszne, mógłbyś się czasem przejąć losem innych.

O godzinie 12 nastąpiła eksplozja budynku.

Na tej ekspozycji na pewno będzie wiele ciekawych pozycji.

Popatrz na to obiektywnie.

Jesteś taki subiektywny, powinieneś posłuchać innych.

2 2 2