Przetłumacz te zdania na czas przeszły PERFEKT . [ potrzebne na zaraz ;| ]

1) Moja siostra przeczytała kilka książek.
2) W lutym jeździliśmy na nartach
3) Wielu ludzi wzięło udział w akcji sprzatania świata.
4) Mój brat oglądał olimpiadę w telewizji.
5) Ona wczoraj posprzątała pokój.
6) Studecni dyskutowali o filmie.
7) Dziecko szybko urosło.


z góry dziękuje :)

3

Odpowiedzi

2010-03-10T18:53:49+01:00
1) Meine Schwester las ein paar Pfund.
2) Im Februar fuhr auf Skiern
3) Viele Menschen nahmen an der Reinigung Welt.
4) Mein Bruder war gerade die Olympischen Spiele im Fernsehen.
5) Sie posprzątała Zimmer gestern.
6) Studecni den Film diskutiert.
7) Das Kind ist rasant gestiegen.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T18:59:20+01:00
1) Meine Schwester las ein paar Pfund.
2) Im Februar, fuhr Ski
3) Viele Menschen nahmen an der Reinigung Welt.
4) Mein Bruder war gerade die Olympischen Spiele im Fernsehen an.
5) Sie Zimmer gestern.
6) den Film diskutiert.
7 ) Das Kind ist rasant gestiegen.
2010-03-10T18:59:58+01:00
1) Meine Schwester las ein paar Pfund.
2) Im Februar fuhr auf Skiern
3) Viele Menschen nahmen an der Reinigung Welt.
4) Mein Bruder war gerade die Olympischen Spiele im Fernsehen.
5) Sie hat den Auftrag gestern in den Raum.
6) Studecni den Film diskutiert.
7) Das Kind ist rasant gestiegen.