Odpowiedzi

2010-03-10T18:58:05+01:00

http://www.21sp.lublin.pl/tablica/rekrutacja/podanie.htm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:00:34+01:00
Jan Kowalski Kraków dnia, 11.03.2010
ul. Zielona 14/8
32-999 Zielenice
(przykkladowy adres)
Do dyrekcji
Gimnazjum nr 6
w Zielenicach
Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do waszego gimnazjum.
Swoją prośbę motywuję tym, że pragnę kontynuować naukę w waszej szkole. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojego podania.

Jan Kowalski
2010-03-10T19:04:11+01:00
Do (pełna nazwa i adres szkoły) (imię, nazwisko,adres,data)




Uprzejmię proszę o przyjęcie mnie (imię i nazwisko) do (nazwa szkoły) w roku szkolnym (rok)
............... podpis


*Załączniki :
*świadectwo ukończenia szkoły (nazwa szkoły)
*podanie o przyjęcie
*zaświadczenie



ja pisałam coś na taki właśnie wzór ;)