Kurs kroju i szycia rozpoczęło 200 osób w tym 70% mężczyzn.
Po pierwszym dniu zajęć wyjechało 60% mężczyzn i 10% kobiet
ile osób kontynulowalo naukę kroju i szycia w drugim dniu kursu ??


We wsi Nadlesie jest 800 mieszkańców a we wsi Podlesie jest 912 mieszkańców . w nadlesiu kobiety stanowią 56,25% mieszkańców ,
w podlesiu 56,25 stanowią mężczyźni . w której z tych wsi jest więcej kobiet i o ile

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-23T18:30:43+02:00
0,7*200=140
140mężczyzn
60 kobiet
0,6*140=84
140-84=56
0,1*60=6
60-6=54
54+56=110
Naukę kontynuowano 110 osób


0,5625*800=450
450 kobiet w nadlesiu
0,5625*912=513
513 mężczyzn w podlesiu
912-513=399
399 kobiet w podlesiu
450-399=51
W Nadlesiu jest o 51 kobiet więcej.
107 4 107
2009-10-23T18:34:17+02:00
70% z 200
0,7*200=140 mężczyzn

0,3*200=60 kobiet

0,6*140=84
0,1*60=6

200-84-6=110
W drugim dniu naukę kontynuowało 110 osób.




0,5625*800=450kobiet w Nadlesiu

100%-56,25%=43,75%

0,4375*912=399 kobiet w Podlesiu

450-399=51
Odp: W Nadlesiu jest o 51 kobiet więcej.
40 4 40