Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:01:26+01:00
Autorytetem dla chrześcijanina powinien być Jan Pawła II
Chrześcijanin powinien słuchać każdego ksciędza biskupa rekolekcjoniste papieża .Ponieważ oni są autorytetami dla nas i mają nam za zadanie tłumaczyć nam o bibli głosić kazania itd.
2010-03-10T19:05:56+01:00
Auterytetem dla nich musi być proboszcz dlatego że wie dużo o Bogu i Jezusie...
chrześcijanin powinien suchać księdz dla tego że on wie wszystko o świętych ludziach
1 3 1
2010-03-10T19:07:20+01:00
Autorytetem dla chrześcijan może być każdy z nas.Wystarczy tylko wierzyć w Boga okazywać miłość do Niego,Nie bać się głosić naszej wiary.Oczywiście mamy to czynić bezinteresownie.Myślę,ze takim autorytetem może być nie żyjący już wielki polak Karol Wojtyła czyli papież Jan Paweł II.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
2 5 2