Odpowiedzi

2010-03-10T19:02:55+01:00
1.
promień=2/3h trójkąta
h=a√3/2=12√3/2=6√3
r=2/3h=12√3/3=4√3
L=2πr=2π×4√3=8√3π
2.
1 przekątna sześciokąta foremnego równa jest średnicy okręgu.
Więc d1=2*4=8
2 przekątna jest równa podwojonej długości wysokości trójkąta równobocznego.
d2=2*a√3/2=a√3=4√3
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T19:32:15+01:00
1. promień = 2/3h trójkąta
h = a √ 3 / 2 =12√3/2=6√3
r=2/3h=12√3/3=4√3
L=2πr=2π×4√3=8√3π

2. d1=2*4=8
d2=2*a√3/2=a√3=4√3
przekątne sześciokąta : 8 i 3
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-10T19:40:19+01:00
Promień=2/3h

h=a√3/2=12√3/2=6√3

r=2/3h=12√3/3=4√3

L=2πr=2π×4√3=8√3π



1 przekątna = średnica okręgu.
d1=2*4=8
2 przekątna = podwojona wysokości trójkąta
d2=2*a√3/2=a√3=4√3
2 3 2