Odpowiedzi

2010-03-10T19:02:43+01:00
Ściany prostopadłościanu sa prostokątami
ściany sześcianu są kwadratami
trójkątnego:podstawy są trójkątami równobocznymi ,a ściany boczne są prostokątami
sześciokątnego:podstawy są sześciokątem,a ściany są prostokątami

proszę o najlepsze
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:07:19+01:00
Ściany prostopadłościanu są prostokątami.
Ściany sześcianu są kwadratami.
Ściany boczne graniastosłupa prostego sześciokątnego są prostokąty, a podstawy to sześciokąty. W graniastosłupie prostym trójkątnym ściany boczne to prostokąty, a podstawy to trójkąty.


1 5 1