Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:03:21+01:00
A)5,18+5,45+2,36= 12,99
12,99 < 14

b) 8,91+7,57+4,86= 21,34
21,34 > 20,5

c) (5,8+7,3)* (razy ile?)
1 5 1
2010-03-10T19:03:37+01:00
A)5,18+5,45+2,36 czy 14

12+0,45+0,54=12,99
14 jest wieksza

b)8,91+7,57+4,86 czy 20,5

8,91+7,57+4,86=21,34

8,91+7,57+4,86 jest wieksze

c) (5,8+7,3)* czy 120

nie wiem co gwiazdka znaczy jesli do potęgi 2
to liczba (5,8+7,3)* jest wieksza:)
2 4 2