Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:07:07+01:00
Kartę motorowerową zdajesz
-kask na głowie
-wsiadając włącz światło ważne inaczej od razu nie zdasz
-lusterko lewe ustawiasz
-i dodając gazu zabierasz nogi z ziemi jak rowerem
-pamiętaj o kierunkach jak będziesz skręcać jeśli będziesz zdawać to będziesz kręcić 8 i tam muszą być kierunki najlepiej zrób se taką 8 z poduszek i popróbuj

jeżeli o to chodziło to proszę jeżeli nie to sorry
1 1 1
2010-03-10T19:08:21+01:00
1.wkładasz kluczyk
2.przekręcasz
3.zapalanie skutera z rozrusznika: naciskasz hamulec i gaz i skuter zapalony
4.zapalanie z kopaka: kopiesz mocno na sprzęgło i skuter zapalony (skuter pali sie z kopaka w konieczności,gdy nie da zapalic sie z rozrusznika)
5.siadasz na skuter, powoli dodajesz gazu i stawiasz nogi tam gdzie trzeba;pp
6.gdy zakręcasz pamiętaj aby lekko wystawic noge..np.jak skręcasz w prawa strone to wystaw prawą noge.a gdy w lewą strone skręcasz to wystaw lewą noge.,.i gdy skręcasz dodaj troche gazu żebys sie nie wywalił.ale nie za dużo.
no i tyle tego. mam 13 lat no i jakies 2 lata juz jeżdże wiec troche sie wie..;p
2 3 2