Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:07:13+01:00
A) 0,3+0,5= 0,8
2,2+2,5=4,7
8,6+7,2=15,8

b)0,6+0,4=1
2,3+7,7=10
2,5+1,5=4

c)0,5+0,8=1,3
6,9+0,7=7,6
3,7+6,5=10,2

d)4,8-0,3=4,5
5,3-2,2=3,1
3,6-2=1,6

e)5-1,6=3,4
4-0,9=3,1
3-2,7=0,3

f)4,7-0,8=3,9
6,3-0,5=5,8
8,5-1,6=6,9
2010-03-10T19:16:39+01:00
A)
0,8
4,7
15,8
b)
1
10
4
c)1,3
7,6
10,2
d)
4,5
3,1
1,6
f)
3,9
5,8
6,9
2010-03-10T20:00:57+01:00
A) 0,3+0,5= 0,8
2,2+2,5=4,7
8,6+7,2=15,8
b)0,6+0,4=1,0
2,3+7,7=10,0
2,5+1,5=4,0
c)0,5+0,8=1,3
6,9+0,7=7,6
3,7+6,5=10,2
d)4,8-0,3=4,5
5,3-2,2=3,1
3,6-2=1,6
e)5-1,6=3,4
4-0,9=3,1
3-2,7=0,3
f)4,7-0,8=3,9
6,3-0,5=5,8
8,5-1,6=6,9