Odpowiedzi

2010-03-10T19:21:58+01:00
20 zespołów (takie co ja znam, niesą to super gwiazdy ale foty są na 100%)
slipknot, slayer, hunter, vader, aiden, Avanged sevenflod, boston , Black Sabbath, bullet for my valentine, nuns n' roses, incubus, iron maiden, acid drinkers, motorhead, nirvana, Queen, quens of the stone age,system of a down, The offspring, tool

20 piosenkarek/piosenkarzy
Rick astley, ozzy osbourne, norma jean, jelonek, iggy pop, ewa farna, doda, gosia andrzejewicz, candy girl, madonna, rihanna, michael jackson, agnieszka hylinska, ania wyszkoni, mrozu, britney spears,david guetta, jacek lech, katerine, paulla
2010-03-10T19:26:17+01:00
Singlerzy;
Lady Gaga
Agnieszka Chylińska
Amy Macdonald
Kesha
Paulla
Oceana
pIOTR kUPICHA
Rihana
Beyonce
Britney Spears
Andrzej Piaseczny
Kaya
Gosia Andrzejewicz
Edyta Górniak
Szymon Wydra
Kasia Kowalska
Edyta Nosowska
Justin Bieber
Doda
Ewa Farna

KAPELE
PInk
Piersi
Budka Suflera
Kombi
Perfect
Lady Punk
Kobranocka
Ira
Video
Big Cyc
The Killers
Kult
Bon jovi
farba
Papa dance
Wilki
Afromental
Abba
Blue Cafe
Tokio Hotel

Licze na naj ;)
pozdro


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T19:31:12+01:00
Zespoły: Bajm, Demono, Leszcze, Formacja nieżywych schabów, Urszula, Czerwone Gitary, Lady Pank, Dżem, Metallica, Killaz Group, Abba, Europe, Wham, Golec i Orkiestra, Myslovic, Firma, PDG, Hemp Gru, Kalwi & Remi, Łzy, Sumpthuastic.

Piosenkarze: Peja, DonGuralEsko, Shellerini, Słoń, Michael Jackson, Marek Grechuta, Janusz Laskowski, Owal, Waldemar Kasta, George Michael, Kaczor, Bas Tajpan, Bob Marley, 52 dębiec, Eminem, Lloyd Banks, 50 cent, Tede, Mezo, Justin Teamberlake, Matheo.

Piosenkarki: Lady Gaga, Madonna, Rihanna, Beyonce, Maryla Rodowicz, Hannah Montana, Monilove, Edyta Górniak, Pink, September, Shakira, Ewelina Flinta, Kayah, Natalia Kukulska, Elize, Natalia Oreiro, Gosia Andrzejewicz, Patrycja Markowska, Kate Ryan, Lutricia McNeal, In-Grid, Christina Aguilera,