Odpowiedzi

2010-03-10T19:09:28+01:00
{d=86%c => d=0,86c
{d+c=930

{d=0,86c
{0,86c+c=930 => 1,86c=930 => c=500

{=0,86*500=430
{c=500

Odp. W szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewcząt.
36 3 36
2010-03-10T19:11:30+01:00
930 × 86% = 799,8 ≈ 800 dziewcząt
930 - 800 = 130
Odp: W szkole nr. 14 uczy się 130 chłopców i 800 dziewczynek.
41 1 41
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-10T20:02:45+01:00
X-liczba chłopców
86%x-liczba dziewczynek

x+86%x=930
x+0,86x=930
1,86x=930/:1,86
x=500-ilość chłopców

86%x *500=
0.86*500=430-ilość dziewczynek
odp.w szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziewczynek
49 4 49